Flippingbook-Katalog-produktów-D+H-2020-PL
ACB C BSY+ 0 100 % Cl HS - „Highspeed” Funkcja zwiększonej prędkości wysuwu (łańcucha lub zębatki) w napędzie, pozwalająca osiągnąć zdefiniowaną pozycję końcową w ciągu 60 s. Programowanie funkcji Opcja indywidualnego ustawienia parametrów napędu (np. wysuwu) za pomocą oprogramowania. Dostępna w napędach wyposażonych w funkcje PLP, BSY lub BSY+. Komunikat BRV Zwrotny komunikat wysyłany przez napęd do centrali, modułów lub ryglatorów po osiągnięciu maksymalnej pozycji otwarcia lub zamknięcia skrzydła. Należy zastosować moduły AT 41 i ERM 44. ACB (Advanced Communication Bus) Pozwala na bezpośrednią komunikację napędu z centralą za pośrednictwem magistrali i dzięki temu m.in . na ustawienie odpowiednich wysuwów lub zbieranie komunikatów zwrotnych z napędów. Komunikacja opiera się na otwartym protokole Modbus i umożliwia współpracę z centralą obsługującą ACB lub bezpośrednie włączenie do nadrzędnych systemów sterowania, np. podzespołów techniki sterowania budynkiem. BSY+ (synchronizacja napędów) Umożliwia komunikację między napędami albo między napędami a ryglatorami (np. FRA 11 BSY+ lub VLD-BSY+). Komunikat SGI (komunikat pozycji) W połączeniu z panelem wsuwanym serwo SE 622 firmy D+H można bardzo dokładnie sterować napędami. SKS (ochrona przed przytrzaśnięciem) Opcja napędu, która umożliwia bezpośrednie podłączenie listwy chroniącej przed przytrzaśnięciem lub czujnika ruchu. Sygnał akustyczny (zgodnie z klasą ochrony) AS2 to akustyczny sygnał ostrzegawczy w przypadku zamykania się skrzydła, zgodny z „klasą ochrony 2” według oceny ryzyka ZVEI (niemiecki Cen- tralny Związek Przemysłu Elektrotechnicznego i Elektronicznego). AS3 dodatkowo zatrzymuje napęd na 11 s przy wysuwie na odcinku 28 mm. Komunikat położenia krańcowego (otwarte/zamknięte) - opcja SA/SZ Komunikat zwrotny napędu dotyczący zintegrowanego bezpotencjałowego zestyku przełączającego. Jest generowany, gdy łańcuch lub zębatka są całkowicie wysunięte bądź wsunięte. Tandemowy wałek łączący TM Opcja napędów zębatkowych pozwalająca na ich mechaniczne sprzężenie z zębatką współbieżną (ZM) za pomocą wałków łączących (VW). SBD łańcuch boczny (dolny) Stosowany w napędach CDC montowanych na stałe. Łańcuch taki jest jednostronnie sztywny, z możliwością wygięcia w kierunku okucia. SBU łańcuch boczny (górny) Stosowany w napędach CDC montowanych na stałe. Łańcuch taki jest jednostronnie sztywny, z możliwością wygięcia w kierunku okucia. WS (zastosowanie w środowisku o podwyższonej wilgotności) Opcja napędów zębatkowych umożliwiająca ich zastosowanie w obiektach o podwyższonej wilgotności, np. pływalniach. W (zastosowanie na zewnątrz) Opcja napędów zębatkowych umożliwiająca ich zastosowanie na zewnątrz. Napęd jest wyposażony w otwór wyrównania ciśnienia (zależny od montażu), lakierowanie chroniące elektronikę przed skroplinami i przekładnię z hartowanym zębnikiem ze stali nierdzewnej.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzY5MTMx