Hala Stulecia Wrocław
Hala Stulecia jest uznawana za jedno z najważniejszych dzieł w architekturze światowej XX wieku. W 2006 r. przyznano jej tytuł obiektu światego dziedzictwa UNESCO.
Rewitalizacja Hali Stulecia i Terenów Wystawowych przebiegała w kilku etapach. Wyremontowano m.in. elewację hali, okna, pokrycia dachowe, wybudowano multimedialną fontannę, utworzono Regionalne Centrum Turystyki Biznesowej, wyremontowano wnętrza Hali. Głównym celem prac remontowych było wierne odtworzenie stanu wnętrza inwestycji z 1913 rok, przy jednoczesnym wyposażeniu obiektu w najnowsze technologie. Oprócz wymiany wszystkich instalacji i posadzek, generalnej przebudowy kuluarów i zaplecza szatniowo-sanitarnego, remont wnętrza Hali Stulecia obejmował wymianę widowni i zwiększenie jej pojemności do 10 000 widzów. W kuluarach pod posadzką wykonano kanał, w którym montowane są m.in. instalacje kanalizacyjne.
Napęd drzwiowy DDS 54/500 firmy D+H przygotowano z myślą o potrzebie automatycznego sterowania drzwiami, pozwalając na ich otwarcie w określonych sytuacjach, takich jak ewakuacja, napowietrzanie bądź wyrównywanie ciśnień w systemach przeciwpożarowych budynków. W ściśle określonych warunkach zakończone rolką ramię napędu wypycha skrzydło, powodując ich otwarcie pod kątem 90 stopni. Wszystkie funkcje napędu oraz długość wysuwu są opcjami odgórnie programowalnymi. Dzięki dużej sprawności oraz kompaktowej konstrukcji napęd DDS 54/500 wymaga niewiele miejsca, dzięki czemu może być stosowany w każdej sytuacji montażowej, na ścianie bądź ościeżnicy, bez ingerencji w standardowe funkcje drzwi. Zastosowane w napędzie rozwiązania elektroniczne stanowią sedno innowacji technicznych, umożliwiając otwieranie zarówno pojedynczych, jak i podwójnych skrzydeł. Napęd może współpracować z systemami kontroli dostępu, systemami domofonowymi oraz dowolnym elektrozamkiem, daje również możliwość sygnalizacji stanu położenia drzwi oraz wykorzystania funkcji samozamykacza. W napędzie drzwiowym DDS 54/500 zastosowano również rozwiązania zabezpieczające w przypadku zagrożenia przytrzaśnięciem, a także elektroniczny wyłącznik przeciążeniowy.